Piosenka o Wierzenicy.

Trafiłam na to nagranie 15.01.2021 r. szukając pewnych informacji.

To niebywałe, jak taka mała, podswarzędzka wieś jednoczy osoby o różnych talentach. Rzeźbiarze, fotografowie, muzycy... Tym razem prezentuję przykład tej ostatniej grupy artystów.

Postanowiłam opublikować te wpis dzisiaj, czyli dokładnie w 10. rocznicę umieszczenia filmiku na YT -> klik.

Z kolei dzisiaj, czyli 03.02.2021 r., trafiłam na ciekawe info. Otóż wzięłam w ręce wspomnienia ks. Przemysława, o których napisałam w tym wpisie -> klik. Postanowiłam dokończyć ich czytanie (byłam w połowie). Tym sposobem dotarłam do tego fragmentu:

 

Jest to wiadomość z cyklu - jak połączyć coś, co na pierwszy rzut oka nie ma ze sobą nic wspólnego. W tym przypadku chodzi o Wierzenicę i Biblię Poznańską. Jak już wiadomo - właśnie tę wersję Biblii posiadam -> klik.

Komentarze