Piątek trzynastego.

Nie mogłabym odpuścić opublikowania dzisiaj jakiegoś wpisu. 😉

Słowem wstępu - liczba często pojawia się w moim życiu w postaci swojej odwrotności, czyli jako 31.

Widziałam dzisiaj pewien filmik na YT, pod którym w komentarzach znalazłam ciekawy dla mnie cytat z Biblii. Zaczyna się od wersetu 31:

"lecz ci, co Jahwe zaufali, nowych sił nabiorą, wzbiją się jak orły na skrzydłach. Biec będą, ale się nie zmęczą, pójdą, a nie ustaną!" (Iz 40, 31).
Źródło: Pismo Święte Stary i Nowy Testament, Wydawnictwo Świętego Wojciecha, 2018. 

Od siebie dołączam drugi, który znalazłam, gdy mój wzrok przeniósł się na sąsiednią stronę mojej Biblii Poznańskiej. Dokładnie na 13 werset:

"Albowiem Ja, Jahwe, jestem Bogiem twoim! Ująłem mocno twoją prawicę i powiadam ci: "Nie lękaj się! Ja cię wspomagam! Nie lękaj się, robaczku, Jakubie, biedaczku ty mój, Izraelu! Ja ciebie wspieram!" - mówi Jahwe. Święty Izraela jest twoim Wybawcą!" (Iz 41, 13-14).
Źródło: Pismo Święte Stary i Nowy Testament, Wydawnictwo Świętego Wojciecha, 2018. 
 
Dla mnie piątki 13-go zazwyczaj są neutralne albo szczęśliwe. Poniższe zdjęcie wykonałam w dniu 13.04.2018 r. W piątek. Uczestniczyliśmy wówczas w wyjeździe do Czech, gdzie następnego dnia wzięliśmy udział w imprezie autobusowej -> klik. W piątek 13-go wybraliśmy się do miasta na mały rekonesans. Kiedy wracaliśmy na nocleg, autobus, który miał nas tam dowieźć, odjeżdżał z peronu nr... 😉
 

 

Komentarze